« iTunes4.6にしたら落ちなくなりました | Main | iBook返ってきました »

June 13, 2004

今月のヤングギター

ひさびさにヤングギター買いました。DVDがついていましたのでそれが目当てですが、中身はそれほど濃くなかったです。最近こっち系の音楽にうとく、Panteraって解散してたん?というレベルですが、あんまり進歩しなてない感じですね。

|

« iTunes4.6にしたら落ちなくなりました | Main | iBook返ってきました »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/763828

Listed below are links to weblogs that reference 今月のヤングギター:

« iTunes4.6にしたら落ちなくなりました | Main | iBook返ってきました »