« パナのDIGA | Main | iPodにはたくさん曲がつまってますが »

September 15, 2004

HAPPY END OF THE BAND:

by Pizzicato five。
久々に鑑賞。大きい音最高。
オリジナルのCDとは違うアレンジに最初は違和感がありましたが、これもありかなと言う気がしてきました。
フルアコのギターの音もなかなか良い感じ。
いや、でもやっぱりオリジナルアレンジのライブ映像が見たいですね。
晩年のPizzicato Fiveのライブってバックはほとんどテープだったような気がします。

|

« パナのDIGA | Main | iPodにはたくさん曲がつまってますが »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/1438400

Listed below are links to weblogs that reference HAPPY END OF THE BAND::

« パナのDIGA | Main | iPodにはたくさん曲がつまってますが »