« iPod shuffle来ました | Main | ラストドライブ »

February 26, 2005

焼き肉会 万両

Manryou

万両 東天満店での焼き肉会でした。
南森町店にあるメニューが無かったりして、ちょっと不満もありますが、安くて美味しくて良い感じでした。
でも南森町店と同様、まわりになにもないので、焼き肉のみに集中しないといけません。

|

« iPod shuffle来ました | Main | ラストドライブ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/3085971

Listed below are links to weblogs that reference 焼き肉会 万両:

« iPod shuffle来ました | Main | ラストドライブ »