« ギター買いました | Main | ヘビメタさん3回目 »

April 21, 2005

答え:「あざーっす!」

アンタッチャブルとカンニングがいました
ココで書いた番組が今日放送されていました。

あざーっす!
「徒歩で山手線一周…ゴール10メートル手前でリタイアする瞬間」

という内容でした。
ちなみにこの番組、あまり面白くありません。
まだアンタッチャブルにメイン司会は早いか??

|

« ギター買いました | Main | ヘビメタさん3回目 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/3789221

Listed below are links to weblogs that reference 答え:「あざーっす!」:

« ギター買いました | Main | ヘビメタさん3回目 »