« G3 JAPAN TOUR 2005 | Main | ギター買いました »

April 17, 2005

ヘビメタさん2回目

今回もマーティフリードマンが出てました。
都はるみを弾いていました。やっぱりテレビって良いですね。
ネタ的には私が学生時代にヤングギターとかで読んでいたものですが、やっぱり音があると感動がある。
大槻ケンジはもういらない感じ。
番組自体は面白くないのですぐ終わりそう。もったいないね。

|

« G3 JAPAN TOUR 2005 | Main | ギター買いました »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/3746481

Listed below are links to weblogs that reference ヘビメタさん2回目:

« G3 JAPAN TOUR 2005 | Main | ギター買いました »