« iPodが新しくなりました | Main | 『戦場にかける橋』60点 »

July 02, 2005

東京ビッグサイト

0702Bigsite

東京ビッグサイトの組み込みシステム開発技術展に行ってきました。
展示会なんてひさしぶりでしたが、人が多くて疲れました。
セミナーなんて立ち見の盛況。
でも良い勉強になりますね。

|

« iPodが新しくなりました | Main | 『戦場にかける橋』60点 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/4794663

Listed below are links to weblogs that reference 東京ビッグサイト:

« iPodが新しくなりました | Main | 『戦場にかける橋』60点 »