« iTunes6.0.2 | Main | モーツァルト »

January 26, 2006

新年会

会社の新年会でした。
ホテルの眺めの良い広間でしたが、司会だったので大変疲れました。

レースクイーンの方も2名きて頂きましたが、とくに楽しい事は何もなかったです。むー。
しかし、全然ちがいますね、やっぱ。プロですね。
女性社員はライバル心を燃やしていましたが。

|

« iTunes6.0.2 | Main | モーツァルト »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/8355370

Listed below are links to weblogs that reference 新年会:

« iTunes6.0.2 | Main | モーツァルト »