« 2月スタート | Main | 青山商法 »

February 02, 2006

ハリハリ鍋

このブログのレイアウトを少しだけ変更しました。
毎日更新ですので、カレンダーを目立つ位置に持ってきてみました。

色も変えようかと思いましたが、やっぱりやめました。
ころころ変えるのも良くないでしょー。

今日は、飲み会。ハリハリ鍋はハリハリしていました。

|

« 2月スタート | Main | 青山商法 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31840/8470902

Listed below are links to weblogs that reference ハリハリ鍋:

« 2月スタート | Main | 青山商法 »